Den 1. oktober inviterer DONA – som jeg er formand for – til et seminar om webstrategi for webredaktører. Jeg synes, at hvis du er webredaktør, skulle du kigge forbi. Læs nedenstående – og go weekend:
Mange danske virksomheder har ikke en strategi for deres hjemmeside. De arbejder uden at have defineret hverken formål eller succeskriterier for websitet.Det viser en undersøgelse blandt 150 webredaktører, som er gennemført blandt medlemmerne af DONA – Danish Online News Association.Undersøgelsen viser desuden også, at den typiske webkommunikatør er erfaren og veluddannet og løser mange og forskelligartede opgaver inden for både web- og traditionel kommunikation.Sanne Charlotte Olsen og Hanne Vittrup Graversen forsvarede i foråret deres masteropgave på ITU. Masteropgaven handler om webstrategier i danske virksomheder og organisationer og i den forbindelse gennemførte de ovennævnte undersøgelse.De vil desuden komme ind på, hvorfor det er vigtigt for virksomheden at have en webstrategi og diskutere en standardmodel for webstrategi.Dato: 1. oktober kl. 16:30 – 18:30Sted: ITU, Rued Langgaards Vej 7Auditorium 4Priser:300 kr. for IKKE-dona-medlemmer200 kr. for medlemmer75 kr. for studerendeGRATIS for ITU’ereLæs artikel af de to oplægsholdere fra marts 2008: http://kortlink.dk/5s4xDer vil blive serveret kaffe i pausen.Tilmelding til : donakasserer@gmail.com – senest 26. septemberVed tilmelding angiv: For – og efternavn, virksomhed, adresse, postnummer og bySkriv hvorvidt du er DONA-medlem, studerende eller ITU-studerende.Bliv medlem af DONA for 350 kr. om året – og få adgang til arrangementer og rabat på events hos vores partnere: http://www.dona.dk/medlemskab.php