Den 1. oktober inviterer  DONA – som jeg er formand for  – til et seminar om webstrategi for webredaktører. Jeg synes, at hvis du er webredaktør, skulle du kigge forbi. Læs nedenstående – og go weekend:

Mange danske virksomheder har ikke en strategi for deres hjemmeside. De arbejder uden at have defineret hverken formål eller succeskriterier for websitet.
Det viser en undersøgelse blandt 150 webredaktører, som er gennemført blandt medlemmerne af DONA – Danish Online News Association.
Undersøgelsen viser desuden også, at den typiske webkommunikatør er erfaren og veluddannet og løser mange og forskelligartede opgaver inden for både web- og traditionel kommunikation.
Sanne Charlotte Olsen og Hanne Vittrup Graversen forsvarede i foråret deres masteropgave på ITU. Masteropgaven handler om webstrategier i danske virksomheder og organisationer og i den forbindelse gennemførte de ovennævnte undersøgelse.
De vil desuden komme ind på, hvorfor det er vigtigt for virksomheden at have en webstrategi og diskutere en standardmodel for webstrategi.
Dato: 1. oktober kl. 16:30 – 18:30
Sted: ITU, Rued Langgaards Vej 7
Auditorium 4
Priser:
300  kr. for IKKE-dona-medlemmer
200  kr. for medlemmer
75    kr. for studerende
GRATIS  for ITU’ere
Læs artikel af de to oplægsholdere fra marts 2008: http://kortlink.dk/5s4x
Der vil blive serveret kaffe i pausen.
Tilmelding til : donakasserer@gmail.com – senest 26. september
Ved tilmelding angiv: For – og efternavn, virksomhed, adresse, postnummer og by
Skriv hvorvidt du er DONA-medlem, studerende eller ITU-studerende.
Bliv medlem af DONA for 350 kr. om året – og få adgang til arrangementer og rabat på events hos vores partnere: http://www.dona.dk/medlemskab.php

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.