Lars Kolind – tidligere adm.dir for Oticon – har startet en blog – Kolind Kuren – for at diskutere videre med læsere af hans bog af samme navn (og vel, ja  – få noget ekstra reklame). Det spændende er også at se, om andre topledere i dansk erhvervsliv vil følge trop, når han gør det. Simpelthen fordi “en af deres egne” nu begynder at kommunikere via bloggen. Det er relativt udbredt blandt Fortune 500 firmaer, skrev Wired for nogle måneder siden.

Lad os se hvad der sker – og om det kan give nogle anderledes historier for journalister?

(Via Bøtter)

2 Comments

  1. Det er en god observation – jeg tror bare ikke at det sker. De fleste erhvervsfolk er meget forsigtige med at melde deres meninger ud, især hvis de er kritiske. Men jeg håber at andre vil følge efter.

  2. Der skal være nogen til at begynde, og nogen til at følge med.
    Jeg tror det kommer til at give anderledes historier for journalisterne. Måske ender det med at blive en historien at nogen ikke blogger. Selv er jeg ganske ny blogger, og jeg forventer meget aktivitet og meningsudveksling. Jeg har i øvrigt fået oplyst at der i maj måned fandtes 37mio blogs på verdensplan, og at der i oktober fandtes 57 mio. Så mon ikke det er kommet for at blive (stort).

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.